12. dan ciklusa – Punkcija

Punkcija je i ovaj put obavljena uz sedaciju ali je bez obzira na to boljelo. Sedacija je ono sto ja volim nazvati pomoć da izdržite i ne upropastite jajne stanice i ovom prilikom se beskrajno zahvaljujem izumitelju iste. Mi smo Bogu hvala ovaj put dobili 14 js i sada sam mnogo mirnija. Što god se desilo znam da se barem nešto mora oploditi i da ću doći do embrio transfera. Sutra ili prekosutra ću saznati kada mi vraćaju moja sunašca…
Pored toga je bila ekipa sa BHT1 i ja sam dala intervju zajedno sa dr.Mehmedbašićem a sve možete pogledati u večerašnjem Dnevniku u 19h.
Idem odmarati i iskreno se nadam da na Dnevniku neću izgledati kao kakva histerična ženturača hahaah

19 komentara

  1. Svaka ti cast….
    bas me bodri ova tvoja hrabrost..ja prvi put nisam bilo ni u pola ovako hrabra..sad evo drugi pu sam, kao sto si ti rekla pametnija… vec 6 dana spricam Menogon.. i vec osjetim tezinu jajnika…ako bog da krajem iduce sedmice sam na redu sa “cupkanjem” ovdje ( u Njemackoj) je sve pod narkozom.. molim boga da ce narasti dovoljno jajasca.. ja bi voljela da ovaj put pokusamo BLASTOCITOSU ..transfer nakon 5-tog dana ..al za to treba dosta JS..jer je velika vjerovatnoca da mnoge ne uspiju do 5-tog dana.. samo naprijed..cuítam te i hrabrim samu sebe uz tebe

  2. Gosco zelimti svu srecu svijeta… Mozda je blesavo reci ali ja sam uzivala u tom bolu jer sam znala da se nesto desava i da mi jajnici nisu ostali nijemi na stimulaciju. Samo laganini i furaj dan po dan bez ikakvih velikih planova.

  3. Zelim ti puno srece sa ovim postupkom 🙂 Samo htjela sam ti napomenuti ono sto sam ja slucajno znala kroz moje citanje. Neke zene su izljecile se i uspjele zatrudniti nakon pazljivo pracene ishrane prema krvnoj grupi. Vrijedno pogledati, nije nista ekstremno samo biranje hrane iz svake grupe.

Komentariši